dijous, 20 de març del 2014

6 mesos sense tu

-Sis mesos sense poder abraçar-te,besar-te, 
-Sis mesos amb les nostres il.lusions trencades, 
-Sis mesos d'odi a la vida, 
-Sis mesos de dolor agonitzant
-Sis mesos de preguntar-me per què
-Sis mesos de llàgrimes de sang
-Sis mesos d'insomni,
-Sis mesos de tristesa infinita,
-Sis mesos de culpes a cada instant,
-Sis mesos de vergonya sense raó,
-Sis mesos sense sentit,

Fa 6 mesos la vida em va arrancar el que més estimava, el meu fill, el que mai podrà treure'm és el meu amor per ell.

3 comentaris:

  1. sis mesos sense ell i amb ell,,el meu cort esta ple del meu nebot marc,el que sempre recordo i el que mai oblido, i sense a verte vist ni conegut tinc la sensacio que estas per aqui fent carentonyes i rien al voltant nostre.
    sis mesos per adonarmen de que tens uns pares increibles MARC...!!!

    ResponElimina
  2. El teu Marc, el nostre Marc, sempre estarà amb nosaltres; sempre viurà als nostres cors i sempre l'estimarem.

    Molts petons reina meva.

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies guapes, no sñe que faria sense vosaltres, sou meravelloses

    ResponElimina