dijous, 23 de gener del 2014

Emma, la mama del Víctor

Des de que va morir el meu fill la meva vida s'ha tornat dificil, dura, sense sentit. Sé que estic al principi del dol, sé que la  vida seguirà sent dificil, espero que poc a poc aquest dolor vagi minvant, però necessito temps, molt, molt temps.
Durant aquest temps he tingut el recolzament de l'Emma. Ella és la mama del Víctor, la Celia i la Claudia.Ella és una mama molt especial, amb uns fills que la fan especial, sobretot el Víctor.
 
Gràcies Víctor per fer que la teva mama em pugui ajudar tant, ella reconeix els meus sentiments. A ella també se li va ensorrar el món quan tu ens vas deixar.
Durant aquest temps la teva mama m'ha ensenyat moltes coses, m'ha recolzat, m'ha consolat, m'ha animat, ... i ho segueix fent. Sempre té paraules boniques quan la necessito.
La teva mama és especial perquè tu la fas així carinyo.

Emma, muchas gracias por responder siempre a mis mensajes, gracias por cruzar-te en mi camino y tenderme tu mano. No te imaginas cuánto me ayudan tus palabras.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada